Nytt år

Vecka 1
Måndag:
60 min promenad med Malin
Tisdag: -
Onsdag: Gym-Ben
Torsdag: 30 min intervalller på motionscykel+20 min stairmaster (AJ dagen efter benträning :S)
Fredag: -
Lördag:
Söndag: 58 min promenad med Malin
Medelpuls 112
Maxpuls:141
Kcal 193

nerat v 2
Måndag:
40 min intervaller på crosstranier
Medelpuls: 138
Maxpuls: 156
Fick inte fram någon kaloriförbrukning på pulsklockan men maskinen sa 470 kcal. Låter väldigt mycket. Tror snarare 300 typ.
Tisdag: Gym-Bröst,axlar,triceps Promenad med mamma! Har glömt mitt kort i Bollnäs (är i gävle tis-tors) och måste då be om en engångsbiljett och kassan hann stänga innan jag kom på det.
Onsdag: Simma med Ida (som PT) och jogga med mamma (lite som PT antar jag ;)
Torsdag: Yoga. Ev Benträning
Fredag: Spinning
Lördag: VILA
Söndag: Nordic Power. Som pump eller skivstång här i Bollnäs ;)

Gymmet ligger rakt över gatan. Skojar inte. Rakt över men måste runda huset. Inga ursäkter alltså! Nu när jag har gymkort här så känns det att jag bor i Bollnäs på riktigt! Lite konstig känsla men jag trivs ju. Är så sjukt anpassningsbar.
1 feb så har jag bott på 6 olika ställen på exakt 6 år!


OBS! Anledningen till att jag skriver puls och kaloriförbrukning är bara för mig! Är sån statistiknörd och har bloggen som träningsdagbok. Jag räknar inte kalorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0