55.6

Dag 2 på detoxen och Fredrik har frågat: Hur går det med detoxen? TRE gånger. Vet inte om han tror att jag ska fuska eller om han vill visa intresse.
Igår kväll sa han: Jag ska verkligen hjälpa dig och inte äta en massa snask framför dig... Jag hörde tvekan i hans röst och frågade men?
-Jag är så jävla sugen på salta pinnar! Hahaha typ det värsta "snackset" jag vet,smakar ju bark! Han mumsade och verkade väldigt nöjd.

Vägde mig idag och från och med nu är det våran våg som ger den absoluta sanningen.
55.6 kg i morgonvikt.
Officiellt har jag aldrig varit så "tung". Är 160 cm lång och min bästa vikt är 50 kg plus/minus 2 kg. Skulle jättegärna väga som jag gör nu i muskler men just nu så är inte det fallet...
Vikten är inte det viktigaste(höhö) utan att jag trivs i kroppen. Känner mig inte alls fit nu och det känns inte bra.
Hittade en bild när jag vägde 46.5 kg (2008) och även om jag idag kan säga att kroppen var snygg så minns jag att jag inte alls trivdes vid en så låg vikt. Har alltså ingen målvikt utan känslan är viktigast såklart!
Vill vara en riktigt het PT och vill att folk ska vilja ha min hjälp!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Förstår precis vad du menar. Jag känner mig så ur form nu, sjukt tråkigt. Hatar känslan. Snart babe, är vi tillbaka! TIGHTA OCH FASTA!

2011-01-10 @ 19:16:20
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0