Det "lönande" sig

Jobbade ju natt på julafton och det var nog den värsta natten jag gjort.
Hade varit vaken i 13 timmar när jag gick på passet och var dödstrött hela natten.
Sov 3 dåliga+3 bra timmar,hade dålig matlust,gick på fest och blev jättefull.
Idag fick jag lönespec och fick över 1000 kr mer än väntat för 1 fredagnatt+julaftonsnatten.
Det lönade sig till slut alltså :P

Appropå sömn så sov jag kasst i natt. Var upp och kissade TRE gånger och dom "besvären" kommer och går.
Ibland kissar jag 18 gånger per dygn vilket är helt galet och sjukt jobbigt! Det kanske är psykist... Annars funderade jag sönder mig själv inatt och jag är inte så bra på att bosta mig själv då utan tänker på det som jag har gjort fel och vad "dålig" jag är :/ Är verkligen sämst på att hantera stress...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, en annan var upp 4 gånger på en timme. Jag längtar efter att "bara" behöva gå upp tre gånger på en hel natt :p

2011-01-25 @ 13:51:19
URL: http://attiotrenolltvanollett.blogg.se/
Postat av: helen

Jo det har du! Jag tyckte det var intressant och ville forska vidare. Folks inställning är ju typ att om man går upp igen beror det på att man börjat äta dåligt igen, men det är ju inte hela sanningen.



Jag kan också springa och kissa massa gånger, 7-8 gånger en natt förra veckan. 3 är det vanliga.

2011-01-25 @ 16:11:00
URL: http://helenium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0