V 7&8 hårda tag!!!

V 7
Måndag:
Gym-rygg,biceps+coreexpress+spinexpress
Tisdag: Spinning+gym-ben Gym-rygg+biceps
Onsdag: Coreexpress+spinningexpress
Torsdag: Spinexpress Yoga 30 min crosstrainer+10 min stairmaster
Fredag: Gym-ben+mage Spinning
Lördag: Functional moves Gym-bröst,axlar och triceps
Söndag: VILA

Planerat v 8
Måndag:
Gym-rygg&biceps+mage
Tisdag: Spinning
Onsdag: Core+spinning
Torsdag: Nordic power
Fredag: spinning
Lördag: Gym-ben+mage
Söndag: Gym-bröst,axlar och triceps

Är ledig ganska mycket nu och då passar jag på att köra hårt för att jag har tid och framför allt tid för återhämtning och att äta ordentligt! Mycket spinning för 6 mars är det Vasa spinning,minst 4 timmar på sadeln ;)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

tänkte sticka till barcelona ja ;)

2011-02-19 @ 10:00:23
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0