Trött

Trött överallt efter all träning idag!
Dock blev jag sur när jag kom hem efter spinningen och kollade på pulsklockan. 166 högst uppmätta.
Får inte upp pulsen mer! Vet inte om jag har låg maxpuls eller om jag helt enkelt inte kan få upp pulsen mer under spinning.
Brukar säga att spinning inte är så jobbigt! Visst är det tuff,svettas som en gris,nära mjölksyra men jag tycker inte att det är särskilt ansträngande! Löpning är mycket mycket tuffare för mig iallafall.
Längtar tills underlaget blir bättre :D Vågar inte tjuvstarta på löpband efter som mina benhinnor har krånglat till och från...

Min karl är på fotbollsträning nu och i helgen är det någon slags cup så han blir borta till midnatt imorgon! Det skulle pågå hela helgen men då tog jag fram piskan ;) På lördag åker vi till Gävle,Helens 30 år fest! SOver hos mormor och på söndagen ska vi nog gå ut och äta och kanske gå på bio! Myspys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0