Sova

Hade mys med min karl igår. Och hade bakisångest och uppdaterade mig med Ida.
Jag och karln åt god plockmat och sen sov vi på soffan mellan 19-21.
Därefter såg vi 2 filmer och 01.30 såg jag på klockan sista gången och vaknade i soffan 03.30 då vi la oss i sängen.
kl 10 hade vi tvättstuga (mitt ansvarsområde) men jag låg kvar i sängen och trynade till kl 13!
Fredrik säger att man  inte kan "sova ikapp" medans det är min religon typ. Älskar att sova och hatar verkligen att kliva upp outvilad!

Nu har jag varit på spinning och Fredrik var på gymmet! Vi är verkligen ett träningspar och jag ÄLSKAR det ;D
Min helg alltså:
Fredag:
Träning,middag hos mamma,bowling,drinka roch pinsam helkväll med järngänget.
Lördag: Mamma kokade varm choklad åt mig till frukost<3,åkte hem-träffade en gammal vän på tåget som jag inte träffat på 3 år! Jättetrevligt! Fylleångest. Käk med min fina,sova,film,sova.
Söndag: Sovmorgon,mer film,träning,middag,fira Joan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0