Romantiken får vänta

Mormor vill bjuda oss på mat ute på söndag! Plus mamma,bror och mormors väninna Birgitta!
Ingen romantik för mig och Fredrik men vi säger aldrig nej till gratis restaurangmat ;)

Idag har jag varit på föreläsning om anknytningsteori(superduktig föreläsare,vi var inköpta-restan jobbade inom den "kliniska verksamheten" och det kostade 600 spänn per person..)! Intressant men när bara 4 st ur klassen var där så kändes det som om jag också kunde ha unnat mig en sovmorgon... Efter det blev det lunch med Stina och sen åkte jag hem till Carro och fikade! Henne son Ludwig har hunnit bli 6 månader och han är så satans jävla fin! Ett riktigt charmtroll och vi ska nog bli goda vänner! Ska lära honom allt jag kan om tjuvrökning när han blir 13,hahahaaa.
Sen var det bara hem-träna-hämta Lillbabs-äta mat! Gjorde supergod köttfärssås,fick craving efter det! Märkligt :P
Nu ska jag duscha av mig svetten-skrubba-brunutansola och måla naglarna och peppa inför 30 årsfestan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0