Nytt upplägg

Filar på ett nytt träningspplägg. Löpsäsongen kommer igång,beach 2011 närmar sig så nu blir det annat upplägg!
Men jag säger som Malin,jag kommer inte dela med mig allt för mycket,det ligger många timmar av PT-plugg bakom ;)
Men jag kan säga såhär: Kosten kommer att se annorlunda ut och morgonpromenader kommer stå på schemat.
Jag är egentligen ingen morgonprommare: Jag älskar att sova (sover bäst på morgonen) och jag älskar frukost och är dödshungrig när jag vaknar. Men det kan förhoppningsvis ändras med några justeringar :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Lägg gärna ut det sen :)

2011-02-28 @ 22:19:07
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: Malin

Precis! Delar man med sig för mycket så kommer ju PT-yrket dö ut ;) Lycka till med promisarna! Synd vi inte bor nära varandra, skulle behöva promenadsällskap ;)

2011-03-01 @ 05:42:42
URL: http://malamalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0