Nu börjar listan! 1 Min idrottsbakgrund

Väljer att dela upp den här i två ;) Min idrottsbakgrund/träningsbakgrund

Min idrottsbakgrund
Är inte så mycket att skryta med. Jag dansade 1 termin när jag var 5 för min dagisbästis gjorde det och jag hängde på. Det var inget för mig. När jag var 9 började jag med Judo. Det var jättekul fram tills det började göra riktigt ont. Jag var liten och väldigt smal så jag for som en vante. Slutade efter 1 termin.

Min träningsbakgrund
Träningen kom inte in i mitt liv på riktigt förrän 2007. Innan dess promenerade jag mycket men hade ingen tanke på att det var motion. 2005 köpte jag simkort och simmade hela sommaren i ren ilska för att jag inte hade något sommarjobb. Gick även på "ungdomsgympa" som friskis&svettis hade.  2007 började jag jogga för att jag hade gått upp i vikt och jag köpte simkort igen.
2008 letade jag mig in på gymmet och älskade det!
2009 köpte jag kort på friskis&svettis och började med gympa igen!
Våren 2010 la jag även till spinning på mitt träningskort och det är min roligaste träningsform i grupp :)
Nu har jag gruppträning/gym/vattenträning på mitt träningskort i Bollnäs och simmning/gym på mitt träningskort i Gävle!


Kommentarer
Postat av: Madelene

haha, så roligt att du har gått på judo och flög omkring. kan verkligen se det framför mig. Nutte.

2011-02-28 @ 13:22:10
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0