Hemma

Hemma i Bollan nu efter en helg i Gävle!
30årsfest hos Helen,midddag på Helt enkelt med släkten och skola,sushilunch med Madde och grupparbete idag!
Har handlat med min karl och nu är han och hälsar på sin farfar och jag ska träna.
Min mamma sa ofta när jag borde bli läkare när jag var yngre,varför?
Döden skrämmer mig inte det minsta och jag har nog en ganska "kall" syn på döden och dödsbädden framförallt.
Ska inte ens skriva här vad jag egentligen tycker för då får jag antagligen lite skit :P 

Veckan:
Tisdag:
Skola 10.15-16.00,träning.
Onsdag: Skola 9.15-12. Träning och tvätta
Torsdag: SKola 9.15-12. Träning. I hate school på CC-puben,be there or be square! Sova hos Madde?
Fredag: Träna. Vingelbowling med järngänget :D
Lördag: Tokmys med min babe!
Söndag: Träna,plugga lite? ;)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

gullig du är :)

2011-02-07 @ 23:20:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror knappast en person med "kall" syn på döden/dödsbädden borde bli läkare...

2011-02-08 @ 16:23:29
Postat av: Li

Förstår du ens vad jag menar med kall? Döden är oundviklig.

2011-02-08 @ 18:46:55
URL: http://skarpast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det tror jag nog att jag gör. Har jobbat i vården inom många år och såkallade "kalla" läkare är det värsta som finns..

2011-02-10 @ 12:40:10
Postat av: Li

Har också jobbar lite inom vården och tycker att människor som inte brinner för sitt jobb är det värsta som finns!

Döden är som sagt oundviklig och om en läkare kände för mycket kring döden skulle denne inte kunna jobba som läkare något längre tag,skulle bli för tungt!

2011-02-10 @ 14:13:14
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0