En onsdag

Redovisning idag. Gick bra! Imorgon får vi individuell seminarieuppgift och då behöver jag inte åka till Gävle för skola på en hel vecka :D Riktigt skönt. Kommer att åka tåg för över 800 spänn denna vecka... SVID.

Har plågat mig själv genom att prova bikinis både idag och igår! Blek,finnig men inte helt långt ifrån en tjusig kropp! Om jag kan fortsätta att ha så bra restriktion på sötsakerna som jag haft senaste månaden så kommer jag inte att ha nåt att skylla på om jag inte är nöjd till bikinisäsongen ;)
Vikten verkar vara där den är,mer muskler säger Fredrik. Jag är inte övertygad än. Om jag får till någon bra bild så ska jag roa er med det! Köpte ett måttband igår och genast började vi mäta och jämföra. Skiljer tex bara 2 cm mellan min och Fredriks vad trots att han spelat fotboll i snart 20 år och styrketränat i 9 år. 20 cm längre och 25 kg tyngre! Haha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: en väldigt fin kille som får mig att må helt fantastikt :) träffats sen slutet av november men har hållit han hemlig för bloggen.

2011-02-09 @ 15:41:48
Postat av: helen

Det var mest för att retas, men lite så ja. :)

2011-02-09 @ 20:26:42
URL: http://helenium.blogspot.com
Postat av: SaraL

Svar: Tack Li, vad gullig du är :) jag kanske kan lägga ut en bild inom snar framtid så kanske det stillar nyfikheten lite :)

2011-02-10 @ 07:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0