Dålig

Vill hålla det jag lovar men har varit lite dålig på det den senaste tiden.
Har sagt att jag ska göra en sak i ett halvår nu men det har inte blivit av,men nuså.
AVVECKLAD.

Nu ska jag vila lite på soffan sen knallar jag över till gymmet. Eller sova länge på soffan och gå till gymmet ikväll? :D
Måste ringa Fredrik och höra om han har fotbollsträning,vore perfa!

Igår var jag på core för första gången här i Bollnäs. Om jag inte hade vetat att det var core hade jag nog trott funktionell styrka... Var väldigt mycket ben och triceps och knappt något ljud om att fokusera på bålen! Ganska irriterande att spinexpress+coreexpress ska vara 60 min men den där jäkla ledare alltså (ogillar henne så hårt) drar över ALLTID. Blev 85 minuter istället... GRrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0