Ledig måndag

Ledig måndag innebär matlådeverkstad,träning och tvätt.
Försöker planera om lite så jag är ledig fredag... Har bara 1 PT-timme då så det vore skönt om den kunde bokas om... Har rapporterat in mina timmar för nov och nu ska jag börja städa lite*trök* Fredrik är en pedant men jag har smittat honom så nu är han också lortgris... Så sjukt stökigt hemma hos oss och båda mår dåligt av det men vi "orkar" ta tag i de... Hm.
Idag blir det iallafall storstäd och så ska vi klä våran fina vita julgran :D

Letar fortfarande efter jacka och nu kommer minusgraderna ;(
Fick en slant av mormor till jacka och hennes ord ekar i mitt huvud: Varm OCH snygg jacka!
Detta är ju fan en omöjlighet. Det finns jättemånga varma jackor men ingen människa är snygg i täckjacka eller dun. Och det finns många snygga små jackor men inte fan håller dom värmen. Har letat i hela Gaävle,Bollnäs och Uppsala....

Kommentarer
Postat av: sarah

Köp en ordentligt vinterkappa, skippa dun och sånt skit, varmt fodrad med slag i någon snygg färg! :)

2011-12-05 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0