Så skönt!

Får 3500 mer i lön än väntat!! Så skönt! Har ju lite extra utgifter denna månad som CSN,Bollnäs ess (och en liten skuld till Fredrik) men nu kan jag betala det utan problem och ändå spara en slant :) Happy hippo.

Kunde inte somna inatt! Kl 02,04,06 kollade jag på klockan och fattade inte varför jag inte sov!!! Sjukt irriterande. När jag använt sömnappen så ser det ut som att det tar ca 2 timmar för mig att somna men sen går jag fort ned i djupsömn men efter 2-3 timmar går jag från djupsömn till klarvaken! Kan vara därför jag upplever att jag inte sovit alls...
När jag inte sov 04 så avbokade jag mitt morgonpass kl 09. Ska på yoga kl 17 och kanske tar en sväng på gymmet efter de. Gymmet har blivit sjukt fräscht efter renoveringen! Nya maskiner,men tyvärr samma som förr.. Önskar fler fria stänger och steplådor,typ pump-utrustning men även kettlebells!!! Trist :/

Lite nervig inför yogan... 4 månader sen sist och jag har slarvat med all form av streching under sommaren! Det är ju lite pinsamt att vara ovig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0