Yummie

Ska aldrig svika Dahlsblads proteinpulver igen! Absolut godast! Mår illa av allt annat jag provat,inklusive sojaprotein :/  Jag är verkligen inte ens sån person som ersätter riktig mat med proteinpulver men använder det som efterträningsmål eller som frukost om jag har riktigt bråttom. Jag skulle få i mig tillräckligt med protein ändå-men jag erkänner-det är enkelt. En inre konflikt mellan träningstjejen/hälsonissen (ska skriva mer om det någon annan dag)

Två smarriga proteindrinkar!


Perfekt för morgonträning eller om man bara har bråttom.
1 dl chokladprotein
0.5 dl mjölk
1 dl kaffe
Ev havregryn
Mixa!

Smakar sommar!
1 dl proteinpulver med smak av mango/apelsin
1 dl mjölk
-Frukt,jag brukar ta färdig smoothiepåse som innehåller banan,mango och ananas.
Ev naturell-eller vaniljyoghurt
Mixa!

Nu blir det powerstädning! Sen bär det av till mamma i Gävle,vi ska grilla eller woka ute. Avslutar kvällen hos bästis som fyller år idag,vi ska sova där i natt! :)
GLAD PÅSK!
Puss

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

http://www.youtube.com/watch?v=WtGLNthk1u0

2011-04-22 @ 13:57:12
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0