Why so tired?

Sov jättedåligt natten mellan fredag och lördag, typ 4 oroliga timmar med alkohol i kroppen villet betyder noll återhämtning.
Sov 11 timmar mellan lördag/söndag-som en stock. 10 timmar mellan söndag/måndag-som en stock. Och nu 2 timmar på soffan!

Idag har vi prommat runt stan och käkat pasta med några vänner! Nu ska jag kolla på Fredriks fotbollsmatch,dom spelar mot Gävle ;) Efter det har det förhoppningsvis blivit svalare så jag kan springa intervaller!

Så otroligt sötsugen har jag varit på eftermiddagen! Och min "partner" i sockermotstånd tog fram glass och chokladsås! Tack för den liksom!
Men jag lät bli,får bli en "sorbé" på halvfrusna hallon och vattenmelon senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0