Träningsvärk!

Har fortfarande (!) träningsvärk i ryggen efter söndagens pass,träningsvärk i benen efter måndagens jogging och i bröstet&axlarna efter gårdagens pass!

I måndags när jag joggade sprutade det snor ur näsan,igår var jag täppt och idag har jag alla förkylningssymptom igen. SUCK! Tur att det är inplanerad vila idag och imorgon (promenad och yoga=aktiv vila)



Idag är det ÄNTLIGEN dags att kika på ny mobiltelefon! 7an,8an & 9an fungerar ju inte på min.
Fredrik förstör dock allt det roliga med något nytt genom att läsa alla tester,se youtubeklipp och ringa alla tekniknördar för att kunna välja "rätt" mobil! Såhär väljer jag mobil: Är den snygg? I min prisklass? Kan jag ringa,smsa och mmsa? WOHO köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0