Impad

Nu är jag fan impad av mig själv! Gjorde ett nytt försök på intervallerna idag. Tror att sträckan blev 50-60 meter men jag vet inte,distansen var inte med idag heller på pulsklockan.
Gick till spåret,tar 5 min,joggade 10 min,sprinta 50 meter-jogga tillbaka 50 meter,det orkade jag 3 gånger sen gick jag 5gånger-kuta 5 gånger och avslutade med 2 kuta-jogga.
Alltså:
10 min jogg
5 intervaller á kuta-jogga
5 intervaller á kuta-gå
Någon med erfarenhet av intervaller som tycker att det låter som ett OK upplägg?
TILL SAKEN; Högst uppnådda puls: 204!!!!!!! Eftersom klockan inte hittade några satellitter så jag har ingen hastighet heller :(
Jävligt impad att jag kunde pressa mig själv så hårt,har aldrig fått högre puls än 179 när jag sprungit och typ 177 på spinning! YEY!

Kommentarer
Postat av: SaraL

204!! fy fan va läckert. då har jag något att sträva mot :)

2011-04-30 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0