En känsla

-Vad glad du är älskling!
Sa Fredrik till mig i förrgår.. förvånad. Har väl inte varit gladast dom senaste månaderna. Det ligger fortfarande saker och gror men jag får vara glad för det som är bra
Bra peng tillbaka på skatten,underbart väder,sommarjobb,planer på roliga saker,fina vänner osv...

Idag har jag & Mallan morgonprommat 4.5 km och nu har jag ätit en smarrig frukost och känner mig pigg på påskhelgen :D
Idag: Handla ny parfym,systemet,grilla hos Anna&Joan. (Träning,städa,tvätta VIKA typ 6 maskiner tvätt som jag struntat i...)
Fredag: Mat hos mamma,åka till Mehedeby och fira bästa Madde! (Träning,städa)
Lördag: Åka tillbaka till Bollan men med mamma och bror som ska äta påskmiddag med oss och Fredriks familj =)
Första gången brorsan hälsar på så det ska bli mycket trevligt!
På lördag är det 1 år sedan jag & Fredrik träffades :D


Jag och min lillebror i Spanien 2009

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

keep that feeling :)

PUSS på dig vännen !

2011-04-21 @ 11:03:12
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0