Veckans träning

v 36
Måndag:
Yoga
Tisdag: Core/spin
Onsdag: Yoga
Torsdag: 20 min cross+20 min cykling,jag var genomsvettig! Spin/medel
Fredag: Skivstång
Lördag: VILA (Poledance 1 timme på möhippan :)
Söndag: VILA

Planerat v 37
Måndag:
Spin/intensiv
Tisdag: Skivstång/kond
Onsdag: Simma
Torsdag: Puls/medel
Fredag: Gym
Lördag: VILA,
Söndag: Skulle gärna gå på skivstångspin/Skivstång/spinmedel men det blir antagligen VILA.

Nu ska jag  jympa inne för första gången sedan den 22 april. Varför kommer jag i ihåg det så specifikt?
Det är min bästis födelsedag,våren hade kommit till Gävle men den här dagen (en torsdag) TOKsnöade det och jag fick avbryta en träning för första gången. Under ett station/medel (75 min) gjorde mina benhinnor så ont att jag inte kunde fortsätta. Jag hade joggat på asfalt tidigare under veckan och jag gick på jympa och det straffade sig. Det var 4 veckor kvar till VÅRRUSET men löpningen OCH jympan fick ligga på hyllan. Det är endast i den aspekten jag är stolt över min tid på TJEJMILEN eftersom jag hållt mig skadefri när jag joggat :)
Den 22 april är 2 dagar innan den 24 april då jag träffade honom för allra första gången. Tänk att den dagen hade jag ingen aning om att jag skulle träffa någon så jäkla fin och underbar. "Fin & underbar" är ändå världens understatement :) Orden räcker faktiskt inte till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0