Nu har jag fan ledsnat.

Saknad är bra för en relation,det vet jag. Tror inte på att leva som iglar på varandra.
Men nu har jag fan ledsnat på det här! I somras funkade det ju bara när vi kunde ses 2 gånger i veckan och minst 1.5 dag i taget. Nu funkar inte det eftersom jag går i skolan i stort sätt varje dag och andra saker kan komma i mellan på helger.
En tjej har kollat på min lägenhet idag (ångest,jag var pinsam och nervös) och jag måste tänka framåt,om 5 månader är vi sambos och det kommer bli så grymt! Men 5 jävla månder?! ;( Känns otroligt långt...


Saknar dig...

Kommentarer
Postat av: SaraL

jag skulle göra allt för att veta att jag fick vara med den jag älskar om fem månader.. (men jag förstår att du känner som du gör. bara det att när den man älskar inte älskar en tillbaka så skulle man mer än gärna vara i din situation).

2010-09-10 @ 21:53:38
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0