No suprise.


4 personer stannade och berömde och klappade Lill-babs på morgonpromenaden!

Blev ingen spinning i morse..No suprise! Somnade runt 02 och då var det inte så lockande att gå upp 06.15...
Men skivstång kl 17 och ger mig på spinningen imorgon kl 07.15... Kommer säkert inte vara särskilt lockade då jag kommer vakna med världens snyggaste kille bredvid mig :D
Imorgon åker vi till Stockholm,ska bli superduper mysigt!
Fredag: The Baseballs på Gröna Lund
Lördag: Shopping,hämta nummerlapp,fika med Madde
Söndag: TJEJMILEN,mat med mamma.
Japp mamsen åker till stockholm över dagen för att "titta" på mig när jag springer! Det är dock 28.000 tjejer anmälda så jag kan inte tänka mig att hon kommer se just mig :P


Kommentarer
Postat av: madde

Men gullemamman! Haha :D Hon är ju för söt. Själv har man INGEN hejarklack what so ever. Känns uppmuntrande.

2010-09-04 @ 10:29:41
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0