MÖHIPPA

Igår var det möhippa för min bästis! Kunde givetvis inte skriva något om detta men jag har varit så sjukt pepp och dom förväntningarna infriades,det var grymt!
Jag kan omöjligt lägga upp alla bilder även om jag vill,tog 400 st! Blir ett 10tal bilder på varje moment :)
Det är alltså Lady Gaga-Tema på möhippan= Lady Mada on tour!

Samling hos Helen. Madde hade fått instruktion om att parkera på Konsum där dom fina affischerna satt vid ingången :D Hon skulle gå fram till kassorna och säga Hej jag heter Madde och jag ska gifta mig,tills någon nappade och då fick hon en mick och en glitterhatt. Vidare skulle hon till Strömsbro kyrka och vänta,där hoppade vi fram och sjöng en låt som Therese skrivit!


Sweet music:
Madde får byta om och sjunga Alejandro i studio,vi andra körar. Lunch och lite quiz hos Helen.

Pole dance:
Mot nästa äventyr och Madde har ingen aning om vad som ska hända!

Mellanfest:
Mellanfest hos Camilla,dusch,ombyta,sminkning och spel om Madde och Fredde!

Food:
Käk på Brända bocken!

Dancing queen!
Utgång på Heartbreak! Mötte upp killarna som varit på svensexa :)


BÄSTA DAGEN!
KOLLA FACEBOOK om ni vill se mer :)



Kommentarer
Postat av: madelene

TACK! Hade så kul, har fortfarande inte landat... Du är bäst!

2010-09-12 @ 21:41:34
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0