Mardrömmar

Drömde två mardrömmar inatt.. tydligen hade jag vridit mig och gnytt sa Fredrik. Länge sedan jag drömde otäckt nu... gjorde det nästan varje natt förr! Mord,tortyr och våldtäkter var vardagsmat. Inatt drömde jag om otrohet,hot och död...

Från och med den 1 december är jag skriven i Bollnäs och nu har vi gemensamt Ica-kort! Tihi.
Idag tvättar jag för första gången här... Tvättstugan är i ett annat hus!!!! Gah! Min tvättstuga är också i ett annat hus men typ 2 meter från mitt hus. Denna tvättstuga är typ... 70 meter bort!  Blir ganska drygt i vinter(jag är tvättansvarig,F är diskansvarig- TJOHO!!!!)



(Jag känner att jag inte beghöver belysa det här med SD. Tycker att det är så sjukt pinsamt och hemskt. Overkligt. Lantisar och förstagångsväljare som röstat?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0