Allt är bra!

Har gått i skolan i 2 veckor nu. Allt är så himla bra! Väntar nästan på ett dålig moment men jag tror inte att jag kommer känna så! :) Allt är relevant,kul och jag tillräckligt goda förkunskaper för att det ska kännas riktigt värt samtidigt som det finns nya saker att lära och utveckla! Trivs som fan! PT är grejen!

Gissade Anders Bergströms (tyngdlyftare och vår lärare i praktisk träningslära,han är grym!) vikt idag,var bara 6 kg off och det är fan bra (han har ju lite kilon att gissa på ;)! Sen gissade han min och var 4 kg off. Hoppas att han menade 4 kg muskler ;) 55.2 kg väger jag med träningskläder och skor!
Gissar på världens träningsvärk imorgon,vi tränade på att göra perfekta benböj i skolan idag och sen var jag på 75 min skivstång/kond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0