Tycker inte om det.

v 40
Måndag:
Vila
Tisdag: Vila-är i Bollnäs
Onsdag: Promenad
Torsdag: Puls/medel
Fredag: Gym
Lördag: Ska till Stockholm med Mamma och brorsans tjej! Blir nog några steg ;)
Söndag: Promenad-en pytteliten en...

Snacka om motivationsDIPP! Inte alls sugen på att träna. Och jag tycker inte om det.
Va fan,måste ju kunna motivera mig själv om jag ska kunna motivera andra! Men jag är stressad och jag ska inte tvinga mig själv. Men jag tycker inte om det!

Planerat v 41

Måndag: -
Tisdag: Promenad på sin höjd.
Onsdag: Spin/medel 75 min
Torsdag: Station/medel
Fredag: I bollnäs- Promenad
Lördag: Vet inte vad som hinns med.
Söndag: Bakis,en liten promenad på sin höjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0