Neg

Är lite neg just nu. Fick höra att det är "folk"
som läser min blogg bara för att det är kul att läsa när jag är arg och irriterad. Haha! Kan tänka mig vad det är för mesiga personer som tycker att det är kul och spännande... jag är ju inte ens så arg längre! Och när jag var argare så skrev jag ju inte det allt för ofta på bloggen.. Märkligt!
Tränade på marklyft i skolan idag och jag är kass. Får inte till tekniken! Blir sur och vresig när det inte går in!
Saker och ting är sällan svåra för mig och jag blir sur på mig själv när jag säger: Jag kan inte! Hatar människor som säger att dom inte kan....Aja det kanske sätter sig sen.
Sen var vi ute i 2 timmar på den mentala träningen och det är 2 timmar jag aldrig får tillbaka. SÅ fruktansvärt värdelöst,kan inte uttrycka i ord hur orelevant det var att leka "katt och råtta" (även om det var kul) och någon konstig djurlek,8 påståenden om ett djur och när man kunde skulle man sätta fingret på näsan. När alla påståenden var upplästa skulle vi säga i kör vad det var för djur... Hallå högskola!!! Vilken jävla nivå... Vad har det med mental träning att göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0