sliten.tjej.nu

Jag gillar verkligen utelivet i Bollnäs! Gjorde det innan jag flyttade hit också... Det är alltid mycket folk och stämningen är god. Igår var det Halloweentema på Tranan och typ alla var utklädda.
Inte jag. Hade inte tänkt gå ut egentligen eftersom mallan bangade, så jag var inte utklädd,trök. Men nästa år får killarna helt fria händer med min outfit :P Stylade min Fredrik som var Wolvorine och Ante som var "dödens ballerina"-svart ballerinaklänning,strumpbyxor,massa ögonskugga och en liten ros i håret,haha. Glömde kameran i Gävle så det finns inga bilder! :O Kanske lika bra det... är s-l-i-t-e-n!!!
Snart ska vi äta pizza :D Jag tycker att det är gott nu hör och häpna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0