Alla fyller jämt

2010 fyller min bror 20,min mamma 50 och idag fyller pappa 60 år.
Men han är utomlands som vanligt. Han berättade faktiskt inte ens att han skulle åka bort i 7 veckor. Jag var tvungen att fråga om han skulle åka.
"Ni hade ju fått reda på det ändå" Jaha... när jag ringt och inte fått nå svar eller?! Orkar inte ens bry mig längre.

Igår var jag på spinning i Bollnäs för första gången! Ett pulspass som hade upplägget 4 min intensiv cykling-2 min vila osv. Det gick bra,jag körde som fan: Jag är från Gävle,jag är hälsopedagog och personlig tränare,nog fan jag jag träna hårt!! Haha. Det var skönt men jag är inbiten friskis-spinnare,upplägget passade inte mig riktigt,2 min vila är ganska mycket ;)

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag med å fyller jämnt! =)

2010-11-05 @ 14:13:12
URL: http://helenium.blogspot.com
Postat av: helen

Ameh det är ju snart!!!

2010-11-05 @ 17:49:49
URL: http://helenium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0