4/30 Det här åt jag idag

Mina matvanor har blivit helt fuckade i och med att jag flänger runt så mycket,bossar inte över mammas kylskåp och det är ingen idé att köpa hem färsk mat för Fredrik lagar inte så mycket mat när jag inte är där...
Idag var ändå en bra dag,ätit lite för lite kanske men jag känner mig inte hungrig iallafall :)
I vanliga fall hade det blivit gröt till middag men mamma orkade laga,sicken tur :D

Det här har jag ätit idag 23/11
Frukost: Fil med müsli. Frökuse med skinka. 1 kopp kaffe med mjölk
Mellis: 1 rött äpple & 1 kopp kaffe-utan mjölk
Lunch: Ceasarsallad,2 skivor lantbröd(?) med smör. Vatten.
Mellis: 1 rött äpple
Mellis: Två frökusar(en hel?) med philadelphia vitlök&örter och 2 skivor skinka. Vatten+banan.
Middag: Spagetti,crabsticks med vitlök&curry. 1 glas röd mjölk (3%)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Du äter så gott och bra! Röd mjölk? har för mig att du mobbade mig för det förut eller minns jag fel? PUSS!

2010-11-23 @ 23:41:59
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0