Slöare än slöast

Medans statusarna/meddelanden haglar på facebook: "Kämpar på med det sista" "När vill ni ha våran uppsats?" "Har skickat in uppsatsen till handledaren" sitter jag i soffan och slöar.
Idag har jag sovit till 11.45,lunchat och shoppat lite med en vän annars ingenting. Samtidigt som att det är JÄVLIGT skönt ger det lite ångest också... Ska jag komma igång med uppsatsen så jag kan lämna in i höst eller?! Jag hoppas.

I övrigt har jag "hundfri" vecka. Vi har bestämt att ha henne varannan vecka nu,vi har helt enkelt tröttnat på att ses flera gånger i veckan även om det är det bästa för Lill-babs.
Tycker inte alls om att under hans veckor ska hon vara hos hundvakt minst 40 timmar i veckan + ev helg!
Men men han är envis och då kan ju han få upptäcka själv att det inte funkar...


Imorgon ska jag steka med olja om vädret tillåter :D Vill ju inte var en marshmallow bredvid min babe när han kommer hem efter 10 dagar i Spanien ;)
Hos mor i går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0