Sådär ja.

Jobbade som sagt 14.30-22 och 07-14.30,det gick bra men jag var jäkligt trött idag!
Kan inte fatta att det blir min tredje sommar inom vården nu... Jag gillar det!
Dock blir jag lite ledsen när jag tänker på alla färgstarka sjuksköterskestudenter som antagligen någon gång kommer bli bittra och ohjälpsamma... Tråkigt!

Idag har jag och Lotta gymmat,vi skulle på Ki box men jag kom på att det nog inte är så smart med en färsk piercing...

Min vecka:
Tisdag: Tvätta,städa,spinning,skola
Onsdag: Gymma,träffa Sarah,yoga,massera Johan.
Torsdag: Spinning... Handledarträff hoppas jag innerligt på!!!!
Fredag: Spinning, I hate school på Solo :D
Lördag: Åland med mamma,Malin och bror! Jäkligt bra att dom börjat med bussar från Gävle på eftermiddagarna!
-Bollnäs?
Ja man behöver ju inte vara ett geni för att räkna ut varför jag åker till Bollnäs så ofta... Mer behöver jag inte säga nu  ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du piercat dig?

2010-05-03 @ 23:56:18
Postat av: malin

Kanske för att jag booor där!?!?! :P

2010-05-04 @ 00:06:18
Postat av: Li

Anonym: vänster bröstvårta.



Malin: Såklart! DU är ett geni ;D

2010-05-04 @ 00:18:42
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0