Power

Har ätit halvdåligt idag men åt ett ordentligt mellanmål och gick på spin/intensiv.
Ledaren hade ändrat passet och det var grymt! Jäkligt jobbigt som det ska vara :)
Blev lite irriterad dock... En tjej som går på passet gillar att cykla på ungefär samma ställe som mig så varandra jävla gång måste jag se hennes sjuka studsande på cykeln. Som om hon spelade pinigs eller nåt.
Och nu är det andra gången jag ser en tjej som inte anstränger sig något på Spin/intensiv. Syns att hon inte har något motstånd och hon cyklar inte i takt.
Hon tar i lika mycket som jag gör när jag cruisar över stortorget!

Blir jobb 21.30-07 på Hilleborg tisdag &onsdag och Bollnäs på torsdag då!
Längtar redan trots att han åkte imorse :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Li, hoppas allt är bra med dig.. jo tänkte höra, va de inte så att du inte åt kött förut? Men sedan började du igen? - hur gjorde du?



Har kommit till ett läge där jag antagligen MÅSTE äta kött igen, tror jag har näringsbrist då jag inte äter bönor och så.. men de tar verkligen emot och jag vet inte vad jag ska göra..

2010-05-25 @ 19:11:28
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0