Fy fan vad taskigt!!!

Jag har hoppats hoppats hoppats att Katrin & Bingo har skämtat och haft "Ringo" som projektnamn.
När jag låg i magen kallade mina föräldrar mig för "Moses"-för att dom tyckte om mig så in i vassen :P
Men inte fan heter jag Moses för det (Tack och lov)!!!!
Ringo är ett fruktansvärt namn på alla sätt och vis och det är ju så fruktansvärt jävla taskigt att döpa ungen till de när pappan kallar sig för Bingo.
Ringo låter som ett hemskt ring-in-och-gissa-på-något-quiz.


Nu ska jag hoppa i säng.
Känns liiiite ovärt att sova när solen strålar....Men jag är dödstrött så det ska bli sååå skönt :)
Idag:
-Sova
-Spinning
-Sola&köpa busskort
-Sova
-Jobba 21.30-07

Kommentarer
Postat av: Helen

Jävligt fult! Hoppades att det inte var sant men de har ju sagt till expressen att han ska heta så på riktigt. Miffon.

2010-05-26 @ 10:30:37
URL: http://deppochpeppochhopp.blogspot.com/
Postat av: Emelie

jag skymtade dig på högskolan häromdagen, du strålade :)

2010-05-26 @ 20:17:33
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0