Update

- Det är pisstråkigt att gå i snön när det är oplogat. Men det tar lite i ben och rumpa i allafall ;)

-Jag har lärt mig att tycka om semla :D

- Förra året fick en av min bästa barndomsvänner barn. Idag lägger min allra allra allra bästa bästis från barndomen upp sitt ultraljud. Tjejen som jag tjuvrökt med och hade min första fylla med. Känns sorgligt att vi inte hållt kontakten så bra men vi gick verkligen åt sjukt olika håll...

- "Killar är ufos" Damn right! Svart på vitt-Killar förstår inte dejting... Annars säger man väl inte nej till grymt sex?!
Nu ska jag köpa en rejäl dildo för mina sexuella behov och sen ska jag få kramar från min hund och mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Gör det. ;)

2010-03-02 @ 00:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0