Stranden nästa vecka!

Nästa vecka kommer jag  ligga på en strand... känns overkligt! Fan vad jag längtar!
V 11
Måndag: Skivstång
Tisdag: Puls/medel
Onsdag: Yoga
Torsdag: Station/medel Gym
Fredag: Spin/medel
Lördag: Intensivpass
Söndag: Vila Gym

Planerat v 12
Måndag: Skivstång
Tisdag: Puls/medel (med Malin :)
Onsdag: Vila,ev promenad
Torsdag: Kondition på gymmet tror jag...
Fredag: Gym
Lördag: Spinning/bas
Söndag: Vila (bakisvila :P)
Har mycket,mycket att göra denna vecka och får anpassa mig lite,som att tex gå på spin/bas istället för medel men det blir ju vad man gör det till! Tvekar ju inte på att jag kommer bli svettig iallfall ;)

Kommentarer
Postat av: Helen

Den var helt ok! Tänker nog köra den med egen musik nästa gång. :)

Skulle dessutom behöva någon slags träningsmatta att hålla till på.

2010-03-22 @ 13:56:14
URL: http://deppochpeppochhopp.blogspot.com/
Postat av: stina

och jag tjatar så på fredde om att vi borde ta en vecka till fjälls och en till egypten. men han vill åka två veckor till fjällen. en vecka med mig och en halv vecka skoteråkning med kompisarna. han är ju knäpp. jag till och med sa att han kunde få resan av mig i födelsedagspresent. vilken dåre som tackar nej til det för att få åka skoter istället...

2010-03-22 @ 18:05:32
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0