"Sociala" veckan.

Har en irritation i kroppen som jag inte blir av med...
Det blir en social vecka för mig,jag vill inte sitta inne och låta irritationen gro.
Förra veckan gjorde jag det men nu ska jag smyga ut.

Måndag: Skola 10-15,firade Sarah
Tisdag: Plugg(struntade i skolan...), Serier med exet. Efter vårat tokbråk har vi bestämt att vi ska vara vänner-en gång för alla. Vi hade trots allt 3 år tillsammans och han känner mig bäst av alla. Punkt.
Onsdag:Fika med Carro, fika med Jenny,plugg.
Torsdag:Skola 9-12, Fika hos kusin Emelie
Fredag: Tvätta,massera mamma
Lördag: Utgång med Malin!! Pepp!! Jag har inte varit ut sen nyårsafton =P
Söndag: ?
Ska också: Masssera Viktor, träffa Madde?

Saknar dig också...

Har min älskade här nu!! En vecka sedan sist. Hon snusar så sött på golvet. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0