Singelblogg?

Kollar på The voice på mornarna. I tisdags pratar dom om vad man irriterar sig på hos sin partner,folk får ringa in och delge sina historier. Det första samtalet är en ung tjej:
-Min sambo äter chips i sängen... och sen slänger han påsen under sängen. Och han sover med lössnus i!
USCH vad äckligt ropar Josefin ut och jag bara skrattar.
Bytt ut "sambo" mot "ex" så kunde det varit jag som ringt in. Jag hade också kunnat lagt till att han byggde snushögar,bara åt chips och godis och inte borstade tänderna. Och spelade w0wtyp 18 timmar om dagen som värst.
Påminn mig om att aldrig klaga på singellivet!
Även om jag sitter här halvnaken,nybadad&len,nyrakad överallt men ingen att dela det med. Men jag tror att friheten överväger att jag inte gosar med någon annan än mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Helen

Nej, du är ju inte det! Vet inte riktigt hur du funkar. :)



Ja, men det var bara en gång han inte kunde höra av sig. Mest på grund av biverkningar, huvudvärk osv som han inte kunnat komma. Hon sa i princip att V kunde komma tillbaka till henne när han mår bättre! Hon är väl inte helt lämpad för svårt sjuka deppisar helt enkelt.

Postat av: stina

jadu.. mitt ex påminner lite om ditt. iaf när det kommer till w0w. fy fan för det livet

2010-03-21 @ 01:26:33
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0