Så tippar jag!

Jag älskar Melodifestivalen och längtar efter morgondagen då jag kommer smsa tills tummen blöder! Tycker dock att kvalitén har varit låg i år.. Bättre och större artister men helt klart sämre låtar! Jag vill ha show,det är därför jag hoppas på ekkorgoset Eric Saade! Någon mer som funderar sexet med präktiga Molly Sandén? ;D

Såhär vill jag att finalen ska gå imorgon:

1 Eric Saade- Manboy 
2 Salem Al Fakir-Keep on walking
3 Timotej-Kom
4 Darin-You´re out of my life
5 Anna Bergendahl-This is my life
6 Pernilla Wahlgren- Jag vill om du vågar
7 Ola- Unstoppable
8 Jessica Anderson-I did it for love
9 Peter Jöback- Hollow
10 Andreas Johnson- We can work it out

Kommentar: Jag vill ha fart och fläkt! Balladerna i botten tack! Eller? Är det dags för oss att skicka en ballad? Detta hemska gick ju hem 2007... I så fall hejar jag på Darin!

Såhär tror jag att det går:
1 Anna Bergendahl-This is my life
2 Jessica Anderson-I did it for love
3 Timotej-Kom
4 Eric Saade- Manboy
5 Andreas Johnson- We can work it out
6 Peter Jöback- Hollow
7 Salem Al Fakir-Keep on walking
8 Darin-You´re out of my life
9 Ola- Unstoppable
10 Pernilla Wahlgren- Jag vill om du vågar

Kommentar: Sätter Anna först för att hon är segertippad! Tjejer i toppen ;)

Vem hejar ni på och hur tror ni att det går? Här kan ni lyssna på bidragen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0