Sista veckan

v 24
Måndag: Spin/intensiv
Tisdag: Jogga?
Onsdag: Skivstång
Torsdag: Medeljympa (gick typ 1 mil också)
Fredag: Gym
Lördag: Spin
Söndag: Vila

Nöjd ändå med tanke på att jag hade besök från Bollnäs tors-sön!
Har fått cred för min vighet på spinningen.. När vi stretchar så sätter vi ihop fotsulorna(som den fula killen på den översta bilden ;) och trycker mot knäna så att insida lår stretchas,jag är inte ens i närheten av stel där och får ned knäna i golvet utan problem så senaste gångerna när vi bara varit 5-10 pers har jag fått höra:
-Oj,det där var inga problem för dig! -Vi som är normalstela gör såhär! -Du kan väl låtsas i allafall?
Idag: -Ja just ja det där var inga problem för dig... Har du hållt på med något innan?
-Yoga.. klämde jag fram :P

Planerat v 25
Måndag: Spin/intensiv
Tisdag: Core/spin
Onsdag: Skivstång
Torsdag: Jogga?
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Gym

Sista veckan med träningskort!! Sen blir jag utan i 9 veckor... Jogging och jympa är det som gäller då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0