Oh no no!

Det var märkligt att få träningsvärk i natt när jag jobbade. Varje gång jag reste på mig hade jag ont på ett nytt ställe!
Ska inte gymma/gå på styrkepass när jag ska jobba natt... No good. På natten ska man sova och återhämta sig efter träning!

I övrigt spår jag viktuppgång i framtiden. Jobba natt-orkeslös/social på dagen-lite träning(Och det är sommar...).
Jag äter messmörsmackor när jag jobbar-SISTA gången var i natt ,det händer aldrig igen. Vatten,kaffe och ev frukt är OK.
Jag är nykär-ständigt mys. Sist när jag var nykär sist för 4 år sedan gick jag upp 8 (åtta) kilo!
Det får inte hända igen!! Visserligen ser förutsättningarna lite annorlunda ut nu än då.. Jag var 18,hade precis flyttat hemifrån,rörde mig inte så mycket,lagade inte så mycket mat och killen jag var kär i då levde på chips.
Nu ser det ju helt annorlunda ut på alla sätt och vis men när man är nykär då gottar man!
Haha.

Nattjobbare 2008
(Var jag allltid så där dassig i håret?! Trodde att jag var rödhårig...)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag käkar yougurt och jordgubbar eller sallader på natten. mackor is a big nono !! (jag vet för jag halkade in en sväng på de) upp fort alltså! Sen är ju hemligehten att DRA sig ut fast mna är trött. som nu, jag vill ligga i soffan tills de är dax att gå.. men neej, på med kläder och stick ut!! bums! heja dig li, med ditt tankesätt kommer de gå fint iaf med nattjobbat.. och ha en massa sex ist för att äta ;) haha !



PUSS

2010-06-03 @ 17:40:05
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Jobba natt-orkeslös/social på dagen-lite träning(Och det är sommar...).



antog de va motiveringen.. my misstake ;)

2010-06-04 @ 07:34:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej du är aldrig dassig i håret, bara fint.

2010-06-05 @ 03:19:44
URL: http://idaols.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0