Födelsedagsmiddag!

Har skrivit väldigt lite om födelsedagsmidddagarna...
Jag,Helen och Madde bjuder varandra på mat när det är någon som fyller år.
I feb var vi på Cinque och firade Helen,i april firade vi Madde på Bistro ord och ikväll firar vi mig på Matildas!
En väldigt bra tradition som jag hoppas att vi kan fortsätta med trots att ingen fyller år :D

Idag:
-Sov till 11.30....
-Frukost nu.
-Sola? Verkar vara mycket moln...
-Gymmet? Inte pepp. En promenad istället?
-Mingel på Studio plaza
-Födelsedagsmiddag på Matildas
-Utgång?

Har lyckats "tappa" bort min sovmask,någonstans på 39 kvadrat gömmer den sig väldigt effektivt.
Min sömnkvalité har blivit så jävla bra av den,både vanliga nätter och dom dagar jag sover på dagarna!
Jag vaknar inte ens när jag får sms eller när klockan ringer (det är väl kanske inte så bra...) och det är helt galet för att vara mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0