Dagarna går..

Mitt schema börjar inte förran den 28 juni så jag tar vara på min ledighet nu.
Tanken är väl att jobba en del på uppsatsen nu men... ja,det går trögt. No shit!


Idag har jag varit i huset(det är liksom "The house",känner ingen annan med hus :), Madelene och Fredriks hus alldeles för långt bort!
Men det kommer bli fint,jag förstår att dom vill ha sin framtid där även om jag tycker att det är alldeles för långt ifrån lilla mig :P


Ja vad mer? Ekonomin är KASS,förstår inte hur jag ska kunna leva på 4000-6000 kr i juni/juli... Tufft som satan kommer det bli..

LÄNGTAR till torsdag!! Då kommer HAN <3


Nu gillar jag det blonda... Trivs verkligen till och från. Kortare blir det iallafall nästa gång Stina får sätta saxen i det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0