JAAAAAAAA

JAAAAAAAA LEDIG  I NATT! Hade sån enorm jävla ångest,kunde inte sova idag,hade världens klump i magen.
Nu är jag ledig iallafall och jag är så jävla glad!
Dock besviken på PFV; "Hoppas att ingen blir sjuk nu för vi har så dåligt med vikarier... du är prelimenärt ledig"
Jag är ledig,idiot,är ju inte mitt fel att ni inte tar väl hand om vikarierna och det är fett konstigt att det bara finns en person som kan hoppa in(vi andra går ju på schema) Jag får väl ta EN (1) ledig dag?! Vet en annan vikarie som tagit ledigt minst 4 nätter!

Idag:
Frukost
Tvätta
Jogga
Duscha
Fika med Lotta
Packa
Sola
Åka till Bollnäs
Imorgon: Stockholm med familjen Blom :)


(700 kr mer i lön än väntat från sjukhuset-Tackar!!!)

Kommentarer
Postat av: SaraL

Li, vet du NÄR och HUR ni får reda på om ni kommit in på kursen? Fjärde reserv, då borde man väl komma in tycker man.. (pojkvännen är också reserv, därför jag undrar)

2010-07-30 @ 22:57:16
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0