Yo!

Jag lever men tänker inte blogga idag :)
Igår drack jag en flaska vin med en gammal granne,trevligt! Blev ett långt besök,typ 16 timmar!

Ikväll ska jag smaska naturlakrits och kolla på den allra senaste säsongen av Biggest loser!
Men först dusch och kanske lite plugg? Få tummen ur?


............................
Mamma ringde mig idag och levererade en så klockren line.
Älskar mamma och lillebror,skrattar alltid tills vi kiknar ur när vi ses.
Nu är pappa hemma också... Varit borta i 2.5 månad med typ 3 sms skickade och 1 samtal och snackar redan om hur värdelöst Sverige är och att han ska åka tillbaka så snart som möjligt.
DINA BARN DÅ?! Blir inte ens arg längre. Går inte. Men vår kassa relation präglar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0