Snodd lista

Namn: Li Johanna Skarp

Kallas för: Lisen,lilo

Stjärntecken: Tvilling,typisk sådan...

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Har ett i varje öra och två till på andra ställen...

Tatueringar: Inga :( Har liksom aldrig pengar över för sånt... Vill pierca mig mer också men.

Längd: 1.60 cm över havet.

Skostorlek: 35.5

Hårfärg: Just nu: Någon blond/orange mix.Original: Brun

Fräknar: Nej.. Det är så fint!

Motto: "Man gör sitt eget kul"- Inställningen är allt.

Kär? Nej,våga vara singel som sagt!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Eh ja! I något land där det inte är kallt 9 månader om året!

Tycker du att du är attraktiv? Ja

Dricker du? Japp. Helst inte öl eller tequila...

Röker du? FY!!! Ska faktiskt läsa kursen "rökavvänjning" i år!

Vilket schampo använder du? Gliss för färgat hår.

Vilken parfym använder du? Body shops vaniljmist,har använt den i snart 8 år!

Vad är du rädd för? Är ganska modig faktiskt men jag ogillar fåglar.

Gillar du att tvätta? Ja! Det är ju jättekul och vika kläderna sen och tänka på hur bra man faktiskt har de :P

Gillar du berg- och dalbanor? Ja men det susar i magen!

Senaste…

Filmen du hyrde? Hyr inte film.. Men igår såg jag Sherlock Holmes på bio,skitbra!

Filmen du köpte? Ingen aning

Låten du hörde: Heal the world-Michael kungen Jackson

Låten du laddade ner? Keisha-Tik tok för typ 2 månader sen..

Personen du ringde? Putte.

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? 2½ men! BÄST!

Person du tänkte på? Lotta,smsade henne.

Favorit…

Låt: Beat it-Michael Jackson

Sak att göra: Träna!

Sport: Kubb eller brännboll!

Dryck: Vatten

Kläder: Trosor :P

Film: Fight club

Bil: Golfbil ;)

Serie: True Blood

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? FÖR många gånger det senaste året.. Annars-Nej.

Gråtit över en flicka? Ja idioter finns det ju!

Ljugit för någon? Ljög på krogen på nyår.. Sa att jag var 27 så dvärgen skulle lämna mig ifred.

Varit i slagsmål? Nog har jag slagits...

Blivit arresterad? Nej =)

Träffat någon från internet IRL? Japp!

Antal…

Gånger du varit kär? Två tror jag...

Gånger ditt hjärta brustit? Oskadd.

Hjärtan brustet på grund av dig? Hö?

Tjejer du kysst? Många :P

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 2-3 stycken...

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet ej.. förutom födelsedagsannonser så kanske 2.

Senaste…

Boken du läste? "Pedagogik i hälsofrämjande arbete"

Personen du fick e-mail av? Vet ej.. oj har inte kollat mailen på en vecka...

Personen du fick brev av? Biblioteket vill ha tillbaka sina böcker...

Personen du fick sms av? Lotta

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oktober.

Saken du köpte? Popcorn till bio!

Vad har du gjort idag? Sovit till 12,tonat håret,promenerat med Emmy,tränat.

Brukar du svära mycket? Jag vet inte?

När stiger du upp på morgonen? Mellan 8-12.

Vad har du på dig? Träningsbyxor,träningsbh,träningslinne,stickad tröja,dubbla strumpor.

Vad ska du göra ikväll? Laga middag,kolla Paradise hotel!

Vad är du allergisk mot? Lögnare.

Var har du ont? Ingenstans!

Använder du hårspray? Nej.

Kan du stå på händer? Mot en vägg antar jag?

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan! My love!!!

Salt eller socker? Lakrits!

Gillar du ketchup? Fy fan vad äckligt. Massa massa SOCKER!

Är du glad nu? Jadå!

Var du glad igår? Mycket

Vad dansar du till? Musik och bra sällskap!

Stockholm är… ? Staden som min hemstad har grova komplex över. Men jag gillar stockholm.

Göteborg är… ? Min bästis hem!

Kan du sjunga? Jag vill,jag vill,jag vill men tyvärr låter det knappt bra i duschen men jag fortsätter traggla :P

Spaghetti eller makaroner? Fullkornsspaghetti

Land du vill besöka? Längtar till Egypten!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

å love it.. listamani.. jag snor den !

2010-01-04 @ 23:33:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

ska du läsa rökavvänjningskurs i vår? enligt studera.nu så är den kursen inställd iaf :(

2010-01-05 @ 09:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0