Skola & gnäll...

Dagen i skolan blev lång! Först 3 timmar med en lärare som pratade otroligt långsamt och osammanhängande.
Sen 1 timme datatid och 3 timmar välfärdssjukdomar somverkar bli en bra kurs =)

Kan bli lite less på mina klasskompisar.
Jag har då alltid vetat att C-uppsatsen ska skrivas ensam.
Vi skrev både a-och b-uppsats i par och då kan man ju inte vänta sig att c-uppsatsen som är viktigast och störst ska skrivas själv?
Och om det är ett krav varför accepterar man inte bara det?! Inte mina klasskompisar inte.
Ett jävla gnäll blev det. Tycker att det är en aning osjälvständigt att inte vilja göra det sista och "bästa" själv!
Man kan misstycka men att börja gnälla och ifrågasätta... Nja,inte okej!

Kommentarer
Postat av: Lucas

klart man ska skriva själv! jag skrev både a- och b-uppsats själv. i franska iofs. c-uppsatsen påbörjades själv. men är fortfarande inte avslutad :o) och det förblir nog tyvärr så :)



lycka till!!

2010-01-27 @ 00:00:19
Postat av: Emelie

Ja, jag vet då inte heller va dom höll på och tjaffsade om. jag har då inte förväntat mig nåt annat än att skriva uppsatsen själv...

2010-01-27 @ 09:47:02
Postat av: Madelene

Vi fick välja själva, men nästan alla skrev i par. Då krävdes förstås mer än om du skrev själv. T.ex. större undersökning, mer teori och så.

2010-01-27 @ 11:21:57
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0