På G...

Långsamt långsamt på gång...
Läser lite,skriver lite,försöker vänja mig vid tanken på att jag SKA skriva en c-uppsats i vår.
Tänker på att bli klart så fort som möjligt med de andra kurserna så jag kan få studielån.
Stryka 1 kurs eller 2?
Har ringt de "jobbiga" samtalen,men bara en svarade...
Nu ska jag upp ur detta svarta hål! 2010 är mitt år!

Imorgon ska jag & Jenny äta sushibuffé på Kao!
Veckans höjdpunkt utan tvekan! Har fått reda på att det bara kostar 74 kr(84 med dricka)! Hur galet är inte de??
Hade betalat 150 spänn utan att blinka!


Nu ska jag läsa lite till sen ska jag göra pannkakor! Hundra år sen tror jag...


Lill-babs har blivit så jävla dryg! Gnäller hela tiden och luktar på ALLT och kör racer mellan snövallarna.
Tyckte det var märkligt tills jag kom på att hon ska löpa-igen. Känns som att det var nyss,tycker att det är så skönt när löpet är över, "Ett halvår kvar tills nästa gång :D" men tiden går för fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0