Mot nya rekord!

I onsdags var jag och Sarah och käkade sushibuffé! Vi är lika stora i maten båda två och Sarah klarade 22 bitar och jag tog 0.5 bit till :P
Nästa rekord blir 25 bitar! Men då ska jag köra min egen metod och inte Sarahs ;)
Flugätarna joinade också!
Flugan! 11 bitar typ?
Flugan 2 och Sarah!
En trött storätare (jag) och glada Madde.

Fått flera kommentarer som frågar var Kao liggar någonstans! Jag vet inte vad gatan heter men det ligger mittimot slottsparkeringen,bredvid Ljusbubblan! GÅ DIT!

Kommentarer
Postat av: Helen

Fluga och fluga! Jag åt iaf minst 15! Plus att jag itne ska överäta, haha.



tack för ditt inlägg. jag måste nog våga ta åt mig mer hjälp. men hur ska jag kunna förlåta detta?

2010-01-29 @ 14:44:22
URL: http://helenhusdagbok.blogspot.com
Postat av: ..:Sarah:..

hahaha jag är iaf jäkla glad !



och min metod är bäst : de ä ba att äta! ;)

puss å ha en bra helg nu.

2010-01-29 @ 16:05:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0