Mat&träning

Åh så skönt att slippa laga mat!
Igår blev det lunch med Madde och Helen på Masala,indisk restaurang.
På eftermiddagen "råkade" jag äta 200 gram naturlakrits och middagen uteblev.
Idag blev det sushilunch från nya stället Kao med Madde och sen ringde mamma och bjöd på mat.
Finfint! Caféer,restauranger och uteställen fullkomligt exploderar i denna lilla stad! Nya fiket Pazzo,ekologiska Épi, nya Kao, snart öppnar Olearys igen,Olles,Monster igen,Sabai,Cava och Mocca är också relativt nytt. Vad har jag glömt?
KUL är det iallafall(och gott) =)

Idag intog jag och Lotta gymmet för första gången i år! Första gången för mig på friskis och svettis gym och det är faktiskt jäkligt mycket större och mer imponerande än lilla Fjärran höjder med miniutbud... Aldrig mer!
Imorgon ska jag gå på spinning (bas) för allra allra första gången-spännande! Ska bli skönt att variera träningen mer... jympa räcker inte för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0